۰

کل اخبار

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سپتامبر 6, 2021 در 15:30 توسط

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان در خردادماه سال‌جاری گفت: عملیات اجرایی این طرح تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، حمیدرضا فلاح تاکید کرد: برای احداث این طرح در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار تاکنون افزون‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات خاکی ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان افزود: این بخش از طرح تا ۲ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

فلاح به اجرای شبکه توزیع برق برای ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان پس از انجام عملیات خاکی اشاره و تصریح کرد: موافقت‌نامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب مورد نیاز این طرح امضاء می‌شود که اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی یادآور شد: تکمیل ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان تا پایان سال‌جاری حداقل به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

فلاح اظهار داشت: سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی فراوانی برای سرمایه‌گذاری به‌ منظور استقرار صنایع بسته‌بندی و فرآوری محصولات باغی در ناحیه صنعتی تخصصی بادام سامان اعلام آمادگی کرده‌اند که واگذاری زمین به این افراد نیازمند ارزیابی و شناسایی اهلیت آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *