۰

کل اخبار

شهرستان سامان در تعطیلات کرونایی اخیر کمترین ورود مسافر را داشت

آگوست 22, 2021 در 23:47 توسط

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در این شهرستان گفت: در تعطیلات کرونایی اخیر، این شهرستان کمترین میزان حضور مسافر و گردشگری را داشت.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان روز یکشنبه در نشست فوق‌العاده ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تاکید کرد: تمامی ورودی‌های این شهرستان از طریق استقرار مستمر چهار گروه کنترل و از ورود خوردوهای دارای پلاک غیربومی به سامان جلوگیری شد.

وی افزود: در این مدت خودروهای دارای پلاک غیربومی، مسافران و گردشگران به بازگشت به مبدأ توصیه و متخلفان جریمه شدند.

اکبریان تصریح کرد: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تردد خودروها در شهرستان سامان همزمان با سراسر کشور تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: در این مدت هرگونه تردد مربوط به تمامی خودروهای دارای پلاک بومی و غیربومی از ساعت ۲۲ تا چهار بامداد ممنوع است و برای متخلفان از طریق جریمه اعمال قانون می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در شهرستان سامان برای اصناف برابر شیوه‌نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد.

وی گفت: تا زمان مهار ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در شهرستان سامان برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و نشست‌های دورهمی ممنوع است.

وی افزود: از تمامی مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف در شهرستان سامان درخواست می‌شود تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی و مهار ویروس کرونا با مسوولان همراهی و همکاری کرده و برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و نشست‌های دورهمی را تعطیل کنند، در غیر این‌صورت متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

اکبریان تصریح کرد: در این مدت فعالیت آرامستان‌ها در سامان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی  و پرهیز از تجمع انسانی بلامانع است اما در غیر این‌صورت، شهرداری نسبت به تعطیلی آرامستان‌ها و مسیرهای دسترسی به آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *