۰

کل اخبار

اجازه ورود مسافران به شهرستان سامان داده نمی‌شود

آگوست 17, 2021 در 12:29 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با تشدید کنترل ورودی‌های این شهرستان، میزان حضور و تعداد ورود مسافران در شهرستان به صفر رسیده است و اجازه ورود مسافر به سامان داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان تاکید کرد: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید ورود مسافر و گردشگر به شهرستان سامان ممنوع شد.

وی با اشاره به افزایش جریمه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان سامان از ۱۰ میلیون ریال به ۲۰ میلیون ریال افزود: هم‌اینک چهار گروه از نیروهای انتظامی و پلیس‌راه با استقرار در تمامی مسیرهای اصلی ورودی به این شهرستان از ورود مسافران جلوگیری، آنان را به بازگشت توصیه و متخلفان را جریمه می‌کنند.

اکبریان تصریح کرد: هم‌اکنون تمامی مکان‌های گردشگری، خانه‌های مسافر روستایی، باشگاه‌های رفتینگ و همه فعالیت‌های حوزه گردشگری شهرستان سامان تعطیل و پذیرش مسافر و گردشگر در آن‌ها ممنوع است.

وی یادآور شد: در بازدیدهای سرزده از ورودی‌ها و تعدادی از مکان‌های گردشگری، خانه‌های مسافر روستایی، باشگاه‌های رفتینگ، عملکرد نیروهای انتظامی، پلیس‌راه و سایر عوامل مرتبط با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی در شهرستان سامان مطلوب ارزیابی شد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *