۰

کل اخبار

۳۰ واحد اقامتی و گردشگری متخلف در شهرستان سامان پلمپ شد

آگوست 5, 2021 در 15:30 توسط

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سامان گفت: ۲۳ مرکز تفریحی و گردشگری و ۷ باغ گردشگری در این شهرستان بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان پلمب شدند.

🔹حمید لایق شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌برتر، با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت گردشگری و تفریحی در شهرستان سامان افزود: بازدیدهای مشترک نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت از تیرماه امسال تشدید شده و در رابطه با ضرورت رعایت نکات بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

🔹وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سامان در وضعیت بحرانی یا هشدار کرونا قرار دارد، مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در سطح نقاط گردشگری شهرستان سامان لازم‌الاجراست، پذیرش تورهای گردشگری نیز انجام نمی‌شود و همچنین عملیات نظارت بر اماکن اقامتی و همچنین بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

🔹مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سامان اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های غیرمجاز در امر اسکان مسافر یا برگزاری تورهای غیرمجاز مورد پیگیری قرار می‌گیرد و با متخلفین طبق ضوابط برخورد می‌شود.

🔹وی از همشهریان خواست تا به‌منظور حفظ سلامت خود و افراد جامعه از پذیرش و اسکان مسافر یا افراد ناشناس اجتناب نموده و نسبت به رعایت قوانین و مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *