۰

کل اخبار

اعضای هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای سامان و هوره تعیین شدند

آگوست 5, 2021 در 04:30 توسط

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر در این جلسه، اعضای شوراهای اسلامی دو شهر سامان و هوره با حضور در فرمانداری شهرستان سامان، در محضر خداوند متعال قسم یاد کردند که مطالبات مردم را بر اساس قانون پیگیری کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

در جریان جلسه مراسم تحلیف، اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای سامان و هوره، اعضای هیأت رئیسه شورای شهر خود را انتخاب کردند.

در شورای اسلامی شهر سامان، آقایان غلامرضا چهل‌گردی سامانی به عنوان رئیس شورای شهر، هادی اسدی سامانی نایب رئیس، جواد مسیبی سامانی خزانه دار، کتایون پورسامانی منشی اول و علیرضا رحمانی سامانی نیز به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

همچنین در شورای اسلامی شهر هوره نیز، آقایان ناصر بهاءلو هوره به عنوان رئیس شورای شهر، امید درخشان هوره نایب رئیس، بهنام درخشان هوره خزانه دار، مهدی درخشان هوره منشی اول و فرامرز درخشان هوره به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان سامان در این مراسم گفت: شوراهای اسلامی برآمده از متن مردم هستند که موظفند به منظور پاسداشت حضور حماسی جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد، به مردم خدمت رسانی کنند.

کمال اکبریان افزود: اعضای شورای اسلامی موظفند تا با همدلی و همراهی با یکدیگر، از تنش جلوگیری کرده و با شناخت دقیق و بررسی حوزه‌های مختلف شهر، استفاده از نظر کارشناسان و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و کمتر توسعه یافته، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی از اعضای شورای اسلامی خواست تا در کاهش هزینه‌های شهر و شهرداری اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات شورای اسلامی، عدم دخالت در امور شهرداری و همدلی در اجرای طرح‌های مختلف شهری، می‌تواند شهر را به جایگاه واقعی خود برساند.

اکبریان تأکید کرد: اگر شورا وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهد، قطعا شهردار به خوبی می‎تواند از پس وظایف خود برآمده و با کمترین مشکل، مقدمات اجرای طرح‌های مختلف را فراهم کند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *