۰

کل اخبار

۵۵ میلیارد ریال برای احداث دی‌کلینیک فوق‌تخصصی سامان هزینه شد

ژوئن 20, 2021 در 17:01 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: یک خانواده خیر سامانی برای ساخت دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان تاکنون ۵۵ میلیارد ریال هزینه کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان تاکید کرد: ساخت دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان به‌عنوان یک طرح فرابیمارستانی در چهارمحال و بختیاری تاکنون افزون‌بر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: برآورد اولیه احداث دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان ۱۵۰ میلیارد ریال بود اما با نوسان قیمت‌ها هم‌اکنون برای ساخت این طرح به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اکبریان تصریح کرد: این خانواده خیر سامانی قرار شده تا تمامی هزینه‌های ساخت و بخشی از اعتبارات مربوط به تجهیز این طرح را تامین و پرداخت کنند.

وی یادآور شد: دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان هفت بخش جراحی تخصصی دارد و با بروزترین وسایل و تجهیزات پزشکی مجهز می‌شود و با راه‌اندازی این طرح خدماتی مانند آندوسکوپی، کلونوسکوپی و برخی جراحی‌های کم‌تهاجمی شامل اورولوژی، آندوسکوپی‌های گوش و حلق و همچنین سینوس به مردم سراسر چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.

وی گفت: پس از راه‌اندازی دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان، زمینه پذیرش بیمارانی از سطح استان و حتی کشور در این مرکز وجود دارد و با توجه به ظرفیت‌های ویژه و فراوان سامان در بخش گردشگری، یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این طرح توسعه توریسم‌درمانی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *