۰

کل اخبار

ورود گردشگر به شهرستان سامان ممنوع شد

می 31, 2021 در 06:12 توسط

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان در تعطیلات نیمه خردادماه تشدید و از ورود هرگونه مسافر و گردشگر جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ استاندار چهارمحال و بختیاری از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه جاری تمامی مسیرهای اصفهان به سامان کنترل و از ورود افراد غیربومی در این مدت جلوگیری و مسافران و گردشگران به برگشت توصیه می‌شوند.

وی افزود: در صورت ورود هرگونه مسافر و گردشگری به شهرستان سامان در این مدت، نیروی انتظامی برای پلاک خودروهای متخلف، جریمه پنج میلیون ریالی اعمال می‌کند.

اکبریان تصریح کرد: از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه جاری تمامی راه‌های ورودی از سمت استان اصفهان به سامان مانند جاده‌های جعفرآباد، چم‌ها، شوراب، ‌تیران، صادق‌آباد به آب‌پونه و محور سد زاینده‌رود بسته می‌شود.

وی از مردم تقاضا کرد، در این مدت تمامی برنامه‌های مرتبط با گردش، میهمانی و یا میزبانی از مسافران و گردشگران در شهرستان سامان را لغو کنند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: در این مدت تمامی مکان‌ها، تاسیسات، خدمات و زیرساخت‌ها گردشگری این شهرستان تعطیل و فعالیت باشگاه‌های قایقرانی رفتینگ و هرگونه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ممنوع است.

وی گفت: از تمامی گردشگران و مسافران به‌ویژه هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا از سفر به شهرستان سامان ‌به‌خصوص از ۱۱ تا ۱۷ خردادماه جاری پرهیز کنند.

اکبریان درخواست کرد: مردم شهرستان سامان برای مهار و کنترل ویروس کرونا و بازگشت شهرستان به وضعیت عادی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های جدید اقدام و با مسوولان همراهی کنند.

به گزارش سامانِ‌برتر، براساس آخرین رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا، چهار شهرستان خانمیرزا، کوهرنگ، بن و سامان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت نارنجی قرار دارد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *