۰

کل اخبار

یک خیر ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت کلینیک فوق‌تخصصی سامان کمک کرد

می 8, 2021 در 15:30 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: یک خانواده خیر سامانی برای ساخت کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان ۱۵۰ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان روز شنبه در نشست گلریزان شهرستان سامان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد: ساخت دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان به‌عنوان یک طرح فرابیمارستانی در چهارمحال و بختیاری با کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی یکی از خیران سامانی در حال احداث است. 

وی یادآور شد: این طرح هفت بخش جراحی تخصصی دارد و با بروزترین وسایل و تجهیزات پزشکی مجهز می‌شود.

گفتنی است دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سامان در زمینی به وسعت هشت‌هزار مترمربع، زیربنای سه هزار و ۵۵۰ مترمربع و در چهار طبقه از سوی اسماعیل صدیقی سامانی یکی از خیران شهرستان سامان احداث خواهد شد.  این خیر سامانی برای احداث این کلینیک ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته آن ۵۰ میلیارد ریال کمک می‌کند.

با راه‌اندازی دی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیری سامان خدماتی مانند آندوسکوپی، کلونوسکوپی و برخی جراحی‌های کم‌تهاجمی شامل اورولوژی، آندوسکوپی‌های گوش و حلق و همچنین سینوس به مردم سراسر چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.  کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیری سامان در رده “دِی‌کلینیک” یعنی کلینیک با خدمات روزانه احداث می‌شود.

اکبریان تصریح کرد: خیران هم‌اکنون ساخت پنج طرح مدرسه‌سازی در شهرستان سامان را بر عهده دارند.  وی افزود: قرارداد ساخت ششمین مدرسه مشارکتی دولت با مردم در شهرستان سامان به‌زودی منعقد خواهد شد.  به گزارش ایرنا،‌ چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار ۹۰۰ مدرسه دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف شهرستان سامان مشغول تحصیل هستند.

فرماندار سامان اظهار داشت: خیران همچنین ساخت دو مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای گرم‌دره و مارکده از توابع این شهرستان را بر عهده گرفته‌اند. 

وی گفت: سالن بزرگ ورزشی سامان با ظرفیت جایگاه یک‌هزار و ۵۰۰ تماشاچی به‌زودی از طریق مشارکت بین دولت و یک خانواده خیراندیش سامانی احداث خواهد شد.

خانواده محمدعلیزاده سامانی ۴۰ درصد هزینه‌های احداث سالن ورزشی در سامان را متعهد شده‌اند.

هزینه کامل برای ساخت این سالن ورزشی در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده و قرار است بقیه هزینه‌های مربوط به آن از اعتبارات ملی تامین شود.

اکبریان تاکید کرد: برنامه‌های ستاد دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان سامان به‌علت شیوع ویروس کرونا در جامعه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از آن و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سال‌جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های خود را به‌منظور رای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۳۲۵۸۲۸۰۰۸ نزد بانک ملی به‌نام فرمانداری شهرستان سامان، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ به‌نام ستاد دیه چهارمحال و بختیاری واریز کنند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *