۰

کل اخبار

۳۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی در سامان تغییر کاربری می‌یابد

می 2, 2021 در 14:30 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تغییر کاربری ۳۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و توسعه‌ای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان روز یکشنبه در نشست توسعه شهری شهرستان سامان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: مقرر شد زمین مورد نیاز برای اجرای صنایع نیمه‌مزاحم، فاز ۲ شهرک مسکونی ابوذر و سالن ورزشی تغییر کاربری شود.

وی افزود: به‌همین منظور ۱۰ هکتار زمین برای احداث و جابه‌جایی صنایع نیمه‌مزاحم سامان اختصاص می‌یابد.

اکبریان تصریح کرد: برای اجرای فاز ۲ شهرک مسکونی ابوذر در شهر سامان ۲۲.۵ هکتار زمین تغییر کاربری پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: ۱.۵ هکتار زمین اطراف مجموعه تفریحی گردشگری گلها سامان و یک هکتار زمین برای احداث سالن ورزشی در شهر سامان تغییر کاربری داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روند قانونی تغییر کاربری این زمین‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و تسریع می‌شود.

حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای نظارت بر طرح‌های توسعه‌ای مرتبط با حوزه راه‌سازی، شهرسازی و تامین مسکن آمادگی همکاری با متقاضیان دولتی و بخش خصوصی را دارد.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای طرح‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای حوزه راه‌سازی، شهرسازی و تامین مسکن چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان در دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه قرار گرفت و تا حد لزوم تامین شده است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *