۰

کل اخبار

سیزده‌بدر به شهرستان سامان نروید

مارس 31, 2021 در 10:12 توسط

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان در پایان هفته جاری و روز سیزده بدر تشدید می‌شود و از ورود هرگونه مسافر و گردشگر جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، همه ساله در پایان تعطیلات نوروزی و روز سیزده بدر، هزاران گردشگر از داخل و خارج استان چهارمحال و بختیاری در کنار رودخانه زاینده‌رود و باغات شهرستان سامان روز طبیعت را برگزار می‌کند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه ورود به مسافران داده نشده است.

کمال اکبریان تاکید کرد: با توجه به سرعت انتشار و شیوع ویروس کرونا از مسافران و گردشگران در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری که برابر با روز طبیعت است، به شهرستان سامان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به رنگ‌بندی شهرها و وضعیت نارنجی سامان، از ورود و حضور خودروهای دارای پلاک غیربومی در این شهرستان جلوگیری و مسافران به برگشت توصیه می‌شوند.

اکبریان تصریح کرد: اما در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، علاوه بر خودروهای با پلاک غیربومی، از ورود خودروهای بومی استان نیز به شهرستان سامان جلوگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: از تمامی گردشگران و مسافران به‌ویژه هم‌استانی‌های ارجمند درخواست می‌شود تا از سفر به شهرستان سامان ‌به‌خصوص در روزهای پایانی هفته جاری و همزمان با روز طبیعت پرهیز کنند.

اکبریان اظهار داشت: هم‌اکنون تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در شهرستان سامان تعطیل و هرگونه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در این مراکز ممنوع است.

انتهای پیام/80476/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *