۰

کل اخبار

اعضای هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سامان انتخاب شدند

مارس 12, 2021 در 14:12 توسط

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سامان از برگزاری جلسه معتمدین این شهرستان، اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان پیش از ظهر جمعه در نشست معتمدین شهرستان سامان که در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، افزود: محسن امیری، ناصر بهارلو، حمیدرضا آزوغ، برزو فرجی، مقصود رحیمی، مرتضی درخشان، محمد دهقانی، داوود ریاحی و فرانک اردستانی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ از سوی معتمدین انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای ملت است و همه افراد از مردم تا مسوولان برای برگزاری انتخابات با شکوه در سال آینده باید سهم خود را انجام دهند.

اکبریان افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق‌الناسی است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند از آن مراقبت و محافظت کنند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سامان اظهار داشت: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

وی افزود: قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف کلیه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سامانِ‌برتر، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد سال آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80476/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *