۰

کل اخبار

امسال شهرستان سامان میزبان گردشگران نوروزی نیست

مارس 10, 2021 در 06:01 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید، این شهرستان امسال پذیرای مسافران و گردشگران نیست و در این زمینه محدودیت‌های ستاد کرونا اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان تاکید کرد: امیدارم در آینده‌ای نزدیک در دوران پساکرونا، بتوانیم از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان سامان میزبانی مطلوبی داشته باشیم. 

وی افزود: هم‌اکنون استفاده از ماسک بین مردم در مکان‌ها و فضاهای عمومی این شهرستان به ۷۶ درصد رسیده است و در این مدت استفاده از ماسک مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان سامان ۸۵ درصد است.

اکبریان تصریح کرد: استفاده از ماسک بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی الزامی است و اکنون ۹۱ درصد کارمندان در شهرستان سامان از ماسک استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود در این مدت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌طور دقیق‌تر از قبل رعایت و همچنان از حضور در تجمع‌ها، مکان‌های شلوغ و سربسته، مراسم عروسی و ترحیم و سایر مناطق پُررفت و آمد خودداری کنند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی شامل ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، همایش، مراسم عروسی و ختم، سیمنار و جشنواره‌ها، جلوگیری از پذیرش هرگونه مهمان به‌ویژه از استان خوزستان، نظارت بیشتر بر ناوگان حمل مسافر و بار و جلوگیری از ادامه سفر افراد مشکوک و مبتلا است.

اکبریان گفت: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان سامان، ضمن هدایت این خودروها به خارج از شهرستان نسبت به اعمال جریمه آنان اقدام می‌شود. 

انتهای پیام/ 80476/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *