۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اهداء دو دستگاه آندوسونو و آندوسکوپی به شهرستان سامان

فوریه 22, 2021 در 13:40 توسط

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان از خرید تجهیزات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی اهدایی از خانواده “شهید غلامرضا صدیقی” به این شهرستان خبر داد.

مرتضی خلیلی سامانی روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ برتر با اعلام این خبر اظهار داشت: دو دستگاه آندوسونو و آندوسکوپی به همراه کلیه تجهیزات مرتبط با اسکوپی از دستگاه گوارش و ریه که حتی نمونه آن در استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، امروز توسط این خیر به شهرستان سامان اهداء شد.

وی افزود: این تجهیزات از مدرن‌ترین دستگاه های روز جهان به شمار می رود که از کشور آمریکا و اروپا تهیه و تحویل این شهرستان داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان افزود: بنا به تفاهم نامه فی‌مابین خانواده خَیر، ریاست و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به محض تحویل دستگاه‌ها، سایر امکانات، مکان، پزشک متخصص، فوق تخصص تامین، تشخیص و درمان بیماران شهرستان و استان نیز در بخش در نظر گرفته شده است که در مرکز شبانه روزی سامان صورت خواهد پذیرفت.

خلیلی بیان داشت: این تجهیزات به همراه سونوگرافی و رادیولوژی تحویلی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در راستای تجهیز کلینیک درحال احداث خانواده خَیر محترم است./ سامانِ برتر

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *