۰

کل اخبار

۷ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان سامان قلع و قمع شد

فوریه 19, 2021 در 12:30 توسط

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخریب ۷ مورد تغییر کاربری غیر مجاز با رای قطعی قلع و قمع صادره از مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ برتر، یزدان احمدزاده اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، در روستاهای چلوان، چم‌عالی، چم‌کاکا، مارکده و یاسه چای با همکاری اداره امور اراضی شهرستان سامان و به مساحت ۳۱۶ مترمربع صورت گرفت.

وی، پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی، برخورد با متخلفین که به صورت غیرقانونی نسبت به تغییرکاربری زمین های کشاورزی اقدام می کنند، حضور میدانی در سطح شهرستان، نظارت بر طرح های مجوزدار جهت پیشگیری از ساخت و ساز بیش از حد مجاز در این طرحها را از شاخص ترین ماموریت های گشت واحد امور اراضی شهرستان عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت سودجویان در عرصه ساخت و ساز غیر مجاز زیاد شده است، از مردم خواست که برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن ۱۳۱ که مختص گزارشات مردمی است تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *