۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان سامان متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد

فوریه 10, 2021 در 13:50 توسط

مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن و آیین گرامی‌داشت چهل و دومین فجر پیروزی در شهرکرد و نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، مردم، مسوولان و به‌خصوص جوانان شهرستان سامان با حضور پررنگ و گسترده خود به‌صورت خودرویی، موتوری، دوچرخه و حتی پیاده با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بار دیگر با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران دفاع، بر آرمان‌های امام راحل و شهداء تاکید و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

حضور مردم شهرستان سامان بازهم به دنیا ثابت کرد که ایرانیان هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستمی نخواهند رفت و برای دفاع از حق خود در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

این حضور مردمی در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن و آیین گرامی‌داشت چهل و دومین فجر پیروزی در شهر سامان و نقاط مختلف شهرستان سامان برگ زرین دیگری را بر مجموع افتخارات مردم این شهرستان در طول فعالیت نظام جمهوری اسلامی افزود.

مردم و مسوولانشهرستان سامان در این مراسم، علاوه بر همراه داشتن تصاویری از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی، تصویرهایی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها به همراه داشتند.

حضور برخی خانواده‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این آیین نشان‌دهنده عشق و علاقه قلبی مردم شهرستان سامان به انقلاب اسلامی ایران است.

گفتنی است این برنامه همچنین در بستر فضای مجازی به نشانی http://fajr.ccoip.ir  برگزار شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *