۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۱۳ طرح در شهرستان سامان بهره‎‌برداری شد

فوریه 4, 2021 در 16:00 توسط

۱۳ طرح با پنج کاربری زیرساخت، صنعتی، کشاورزی، شیلات و بهداشتی، درمانی روز پنجشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سامان بهره‌برداری و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، فرماندار شهرستان سامان در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور معاون امور اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای تکمیل و اجرای این ۱۳ طرح که زمینه اشتغال ۳۵ را فراهم کرده است، ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

کمال اکبریان افزود: به مناسبت دهه فجر پنج طرح برق‌رسانی از جمله تامین روشنایی معابر روستایی، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، نصب کنتورهای هوشمند و توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست در شهرستان افتتاح شد.

وی ادامه داد: طرح بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، تولید انواع ژل ضدعفونی کننده، اجرای آبیاری تحت فشار قطره‌ای و طرح ماهیان زینتی از دیگر طرح‌های این شهرستان است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار شهرستان سامان همچنین به افتتاح ۲ طرح حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پایگاه سلامت شهری ابوذر شهر سامان از جمله این طرح‌ها است.

اکبریان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این سه طرح با کاربری آموزشی، کشاورزی و زیرساخت با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

وی افزود: این تعداد طرح برای ۱۵۰ نفر در شهرستان اشتغالزایی می‌کند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *