۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

تفاهنامه پنجمین مدرسه خیری در سامان منعقد شد

ژانویه 30, 2021 در 20:30 توسط

رییس آموزش و پرورش شهرستان سامان از انعقاد تفاهنامه پنجمین مدرسه خیری این بار در شهر سامان خبر داد و افزود: خیران این شهرستان، ساخت پنج مدرسه خیری را در سال‌جاری برعهده گرفته‌اند که در مجموع این مدرسه‌های خیری در شهر سامان، روستاهای گرم‌دره، مارکده و شهر هوره ساخته می‌شود.

سید تراب نوربخش عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ برتر تاکید کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه ۶ و سه کلاسه در روستای گرم‌دره و یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای مارکده آغاز شده است.

نوربخش تصریح کرد: هم‌اکنون مدارس خیری روستای گرم‌دره در مرحله اجرای فونداسیون و مدرسه خیری روستای مارکده در مرحله اجرای سقف قرار دارد.

وی یادآور شد: قرارداد ساخت مدرسه خیری ۶ کلاسه در ۲ طبقه با یک‌هزار مترمربع زیربنا در شهر هوره منعقد شده است که عملیات اجرایی آن دهه فجر سال‌جاری آغاز می‌شود.

نوربخش اظهار داشت: به محض تکمیل عملیات اجرایی ساخت مدارس خیری شهرستان سامان، اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نسبت به تجهیز این مدرسه‌ها اقدام می‌کند.

گفتنی است عملیات کلنگ زنی مدرسه خیری شهر سامان قرار است در دهه فجر امسال به زمین زده شود و روند ساخت آن نیز در اسفندماه سال جاری در مکان ساختمان قدیم اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان آغاز شود.

به گزارش سامانِ برتر، با ورود یک بانوی خیر سامانی برای ساخت یک مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان سامان، تعداد مدارس در حال ساخت یک سال اخیر، مشارکت خیران با دولت در شهرستان سامان به ۵ مدرسه رسید

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *