۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

خیران شهرستان سامان ساخت ۴ مدرسه را تعهد کردند

ژانویه 5, 2021 در 09:30 توسط

رییس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: خیران این شهرستان ساخت چهار مدرسه خیری را در سال‌جاری برعهده گرفته‌اند که این مدرسه‌های خیری در روستاهای گرم‌دره، مارکده و شهر هوره ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر سید تراب نوربخش تاکید کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی ساخت ۲ مدرسه ۶ و سه کلاسه در روستای گرم‌دره و یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای مارکده آغاز شده است.

نوربخش تصریح کرد: هم‌اکنون مدارس خیری روستای گرم‌دره در مرحله اجرای فونداسیون و مدرسه خیری روستای مارکده در مرحله اجرای سقف قرار دارد.

وی یادآور شد: قرارداد ساخت مدرسه خیری ۶ کلاسه در ۲ طبقه با یک‌هزار مترمربع زیربنا در شهر هوره منعقد شده است که عملیات اجرایی آن دهه فجر سال‌جاری آغاز می‌شود.

نوربخش اظهار داشت: به محض تکمیل عملیات اجرایی ساخت مدارس خیری شهرستان سامان، اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نسبت به تجهیز این مدرسه‌ها اقدام می‌کند.

به گزارش سامانِ برتر، چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار ۹۰۰ مدرسه دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف شهرستان سامان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *