۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اجرای مانور لحظه صفر در شهرستان سامان

دسامبر 23, 2020 در 16:00 توسط

با حضور سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری، مانور لحظه صفر به مناسبت فرا رسیدن ۵ دی ماه، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، در شهرستان سامان برگزار شد.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ برتر، اظهار داشت: مانور رژه موتوری با توجه به شرایط حاکم در جامعه بحث ویروس کرونا برگزار می‌شود.

وی افزود: سال‌های گذشته گروه‌های عملیاتی داشتیم که امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل رژه‌ای این مانور انجام شد که این برنامه به مدت یک هفته در سطح استان ادامه دارد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سعی بر این است که هر شهرستانی مانور رژه‌ی موتوری را داشته باشد تا سطح آمادگی شهرستان با این مانور به نمایش گذاشته شود.

کیانی با بیان شعار این هفته، گفت: شعار این هفته “حکمرانی خوب در سایه ریسک کمتر حوادث و سوانح” است که متناسب با این شعار برنامه‌های ترویجی، آموزشی در طول هفته تدارک دیده شده است که در سطح استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برابر قانون جدید مدیریت بحران کشور دیگر به استان‌ها به طور مستقیم اعتباری ابلاغ نمی‌شود، دستگاه‌ها می‌توانند در بحث پیشگیری، آمادگی، پاسخ به حوادث از مواد قانونی استفاده کنند و با توجه به پیشنهاد دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان پروژ‌ه‌ها جمع بندی می‌شود و در ستاد استان تایید می‌شوند.

کیانی در پایان ادامه داد: این موارد را به مدیریت بحران کشور ارسال می‌کنیم که مدیریت بحران کشور پس از تصویب نهایی به برنامه بودجه ارسال می‌کند که جهت تامین اعتبارات، اعتباراتی می‌پردازد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *