۰

خبر استانی / کل اخبار

دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری دارای نیروی انسانی و چارت سازمانی می‌شوند

دسامبر 19, 2020 در 20:48 توسط

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو ابلاغیه وزارت کشور، دهیاری‌های استان دارای نیروی انسانی و چارت سازمانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، ملک‌محمد محمودیان در دیدار با فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: در مورد چارت سازمانی دهیاری‌ها، ابلاغیه‌ای را وزیر کشور به استان‌ها ابلاغ کردند و بر همین اساس در تمام دهیاری‌های استان باید چارت سازمانی تعریف شود.

وی افزود: بدین معنا که نهاد دهیاری با دارا بودن چارت سازمانی و نیروی انسانی مناسب تقویت و جایگاه بالاتری می‌یابد ضمن اینکه با استقرار نیرو در دهیاری‌ها یقیناً خدمات دهیاری‌ها به مردم روستایی مضاعف می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این چارت برای برخی از دهیاری‌ها به صورت مشترک است چرا که هزینه‌های جاری دهیاری‌ها باید کنترل شود، هدف این است که با نیروی بهینه و هزینه کمتر خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: در شهرستان‌ها به لحاظ ظرفیت‌های خود توجه به این چارت می‌شود و سعی می‌شود از تمام ظرفیت این ابلاغیه استفاده کرد، برای تمام نیروها پست ایجاد می‌شود و در ادامه با دستورالعملی که در خصوص به کارگیری نیرو خواهد آمد، نیروها به کار گیری می‌شوند‌.

محمودیان افزود: این چارت، دهیاری‌ها را تقویت می‌کند و موجب ارائه بهتر خدمات به روستاییان می‌شود، کارها به صورت منظم و بهتر پیگیری می‌شود که ماحصل این کار رضایت عمومی در سطح روستاهای استان خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: تمام دهیاری‌ها دارای پست سازمانی خواهند شد چرا که بعضی دهیاری‌ها به صورت مشترک هستند و حتما جهش خوبی در جذب نیروها در دهیاری‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *