۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

دسامبر 10, 2020 در 20:14 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده است تا شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در مرکز بخش زاینده رود این شهرستان تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح اداره آب و فاضلاب بخش زاینده‌رود در شهر هوره این شهرستان افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در نقاطی نیاز به اصلاحاتی دارد اما بنا شده تا کسانی که انشعاب فاضلاب خریداری شود تا پایان سال به این شبکه وصل شوند.

وی، اتصال روستاهای حاشیه زاینده‌رود به شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از ضرورت‌های این شهرستان برشمرد و گفت: باید تلاش شود تا برای راه‌اندازی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب روستاهای بخش زاینده‌رود و بخش مرکزی از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شود چرا که این موضوع با تامین آب شرب سالم در ارتباط مستقیم است.

اکبریان در ادامه استفاده از پساب فاضلاب شهر هوره را گام موثری برای استفاده در مصارف صنعتی دانست و تصریح کرد: چنانچه سرمایه‌گذاری تمایل به ورود به این حوزه را داشته باشد از این طرح حمایت می‌شود چرا که با توجه به اینکه اجازه برداشت آب با محدودیت مواجه شده است می‌توان نیازهای آبی را از این طریق تامین کرد و علاوه‌بر آن منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی شد.

فرماندار شهرستان سامان خاطر نشان کرد: اصلاح شبکه‌های آب شرب از دیگر اقداماتی است که با اولویت در بخش مرکزی و زاینده‌رود در حال انجام است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *