۰

کل اخبار

مشاغل 2، 3 و 4 در شهرستان سامان تعطیل شدند/ اعمال سختگیرانه محدودیت‌ تردد

دسامبر 3, 2020 در 14:00 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز گروه‌های شغلی دو، سه و چهار، از امروز پنج شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و با هرگونه تردد غیرضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان با اعلام این خبر اظهار داشت: با قرمز شدن وضعیت شهرستان سامان به دلیل گسترش ویروس کرونا، از روز گذشته جلسه فوری مقابله با این ویروس در محل فرمانداری برگزار شد که در این جلسه تصویب شد، به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز با هرگونه تردد غیر ضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های شغلی دو، سه، و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اکیپ‌های نظارتی با محوریت شبکه بهداشت شهرستان از صبح پنجشنبه 13 آذرماه، در راستای اجرای این مصوبه در شهر شروع به بازدید میدانی کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان تاکید کرد: در راه‌های اصلی شهر که شامل جاده جعفرآباد به سامان و تیران به سامان است علاوه بر استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل انتظامی نیز در این محورها مستقر شدند، همچنین نظارت جدی بر کوره‌راه‌های منتهی به این شهرستان نیز در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و با هرگونه ورود و یا خروج غیر ضروری با جدیت برخورد و متخلفین را شامل جرائم سنگین خواهند شد.

وی یادآور شد: این وضعیت تا اطلاع ثانوی و کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان سامان برقرار است و اجازه نخواهیم داد افرادی با بی‌توجهی و سهل‌انگاری، سلامت مردم این شهرستان را به خطر انداخته و باعث گسترش ویروس کرونا شوند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *