۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اجرای محدودیت های کرونایی از 13 آذرماه در شهرستان سامان/ منع ورود و خروج به این شهرستان

دسامبر 2, 2020 در 22:09 توسط

فرماندار شهرستان سامان از اجرای محدودیت های کرونایی از صبح پنج شنبه 13 آذرماه در این شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا 3 اکیپ نظارتی ویژه مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان ظهر چهارشنبه در نشست ملی مبارزه با کرونا شهرستان سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این محدودیت ها سطح هشدار 2، 3 و 4 به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه مشاغل گروه یک به هیچ عنوان تعطیل نخواهند بود، تصریح کرد: این گروه شامل بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش نشانی، سوپرمارکت، نانوایی ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه‌های لوازم خانگی، پمپ بنزین و … به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.

اکبریان به رده های شغلی گروه 2 پرداخت و افزود: این گروه از فردا حق فعالیت نخواهند داشت که شامل: پاساژها، مراکز خرید، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مصلی ها، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، مراکز تهیه و طبخ غذا که اگر بیرون بر باشد می‌توانند باز باشند، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خوردو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، بازار فروش فرش، موکت، فرش ماشینی، اسباب بازی فروشی ها، فروش لوازم خانگی، عمده فروشی‌ها و خرده فروشی ها، خدمات چاپ و دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمانی، کادوفروشی ها، پارچه فروشی ها، عکاسی ها، آژانس‌های مشاوره املاک، پرده سراها، فروش مبلمان، کیف و کفش، نوشت افزار، خیاطی و خرازی‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی خواهند بود که در شهرستان سامان یک هفته تعطیل خواهند بود.

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: در رده های گروه شغلی 3 که این گروه هم جزو ممنوعیت های شغلی خواهد بود، شامل: دانشگاه ها، مدارس، زبان سراها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، موزه‌ها و موزه باغ ها، سینما و تئاتر، آرایشگاه ها، مساجد و مصلی‌ها و ممنوع بودن برگزاری هرگونه آزمون حضوری جزو گروه ۳ شغلی است.

وی در آخر به تعطیلی گروه شغلی 4 اشاره کرد و افزود: این گروه شغل هایی از جمله برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه و قهوه خانه‌ها ممنوع است.

اکبریان در خصوص نحوه فعالیت رستوران ها افزود: در طرح محدودیت‌های جدید کرونایی؛ رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت خواهند داشت.

فرماندار شهرستان سامان به منع رفت و آمد در مدت یک هفته محدودیت های کرونایی در این شهرستان پرداخت و افزود: در این مدت هیچ خودرویی حق ورود و خروج را به شهرستان ندارد و در غیر این صورت جریمه یک میلیون تومانی توسط پلیس راهور اعمال خواهد شد و همچنین از ساعت 21 الی 4 بامداد، برای هر گرونه تردد در سطح شهرستان، جریمه 200 هزار تومانی خواهند شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *