۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

نوامبر 25, 2020 در 16:00 توسط

دکتر رضوان نورمند چالشتری روز چهارشنبه به سبب ابتلای به ویروس کرونا به جمع شهیدان مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری پیوست.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و فلوشیب الکتروفیزیولوژی بالینی قلب به سبب ابتلا به ویروس کرونا پس از چند روز بستری در بیمارستان هاجر شهرکرد به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در پیامی با تسلیت شهادت این بانوی ایثارگر جامعه پزشکی استان، اظهار داشت: بی‌شک از دست دادن متخصصان و نیروهای کارآزموده‌ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات که در وهله نخست تضمین کننده سلامتی خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، پیش از این زنده‌یاد پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *