۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

دستگیری پدران عروس و داماد در شهرستان سامان

نوامبر 20, 2020 در 11:00 توسط

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان گفت: پدران عروس و داماد در این شهرستان که شب گذشته از دستورالعمل و مصوبات ستاد کرونا تخطی و اقدام به برگزاری جشن حنابندان، عروسی و تجمع کردند، دستگیر شدند.

حسن الهی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سامانِِ برتر اظهار داشت: ممنوعیت برگزاری جشن عروسی و هرگونه مراسم و تجمع رسمی و غیررسمی در شرایط فوق پرخطر کرونا در شهرستان سامان بنا به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی و جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: شب گذشته برخی خانواده‌ها در یکی از روستاهای شهرستان سامان در حالی به برگزاری مراسم عروسی با جمعیت زیاد اقدام کردند که چند روزی است از اعمال محدودیت های کرونایی ستاد مبارزه با کووید_۱۹ در شهرستان سامان می‌گذرد و پیش از این بارها از طریق رسانه‌های رسمی و فضای مجازی خودداری از هرگونه تجمع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرایط فوق پرخطر شهرستان، اعلام شده است.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان سامان گفت: ممنوعیت برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی از طریق دهیاران در روستاها نیز گوشزد شده که برابر قانون با برگزارکنندگان به دستور این نهاد برخورد جدی و قضایی صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد دستورالعمل‌های ستاد کرونا را جدی نگرفته و با سرپیچی از قوانین اقدام به برگزاری مراسم عروسی، تجمع و شلوغی کردند که این موضوع سلامت مردم را در شرایط بحران کرونا به خطر می‌اندازد بنابراین، پدران عروس و داماد دستگیر شدند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *