۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

3 کتابخانه در شهرستان سامان راه اندازی می‌شود

نوامبر 19, 2020 در 15:48 توسط

فرماندار شهرستان سامان از افتتاح 3 کتابخانه در این شهرستان خبر داد و افزود: امید است تا پایان سال بتوانیم 3 کتابخانه جدید به 2 کتابخانه شهرستان اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان اظهار داشت: به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی امروز به کتابخانه عمومی شهر سامان و ادارات کتابخانه شهرستان سرکشی داشتیم و علیرغم اینکه در دوران کرونا و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا وجود دارد، ولی اقدامات بسیار خوبی در سطح کتابخانه‌های شهرستان سامان به خصوص با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنتی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان سامان تصریح کرد: در حال حاضر دو کتابخانه عمومی در این شهرستان وجود دارد و هدف آن است که در سال جاری یک کتابخانه خیری جدید در روستای چلوان، احداث شود.

اکبریان با اشاره به اینکه شهر هوره در دو سال گذشته از روستا به شهر ارتقاء پیدا کرده، افزود: ایجاد یک کتابخانه عمومی در این شهر ضرورت دارد و در صورت همکاری اعضای شورا و همچنین شهردار این شهر به زودی کتابخانه در این شهر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به روستای پر جمعیت شوراب صغیر، بیان داشت: به صورت جدی برنامه داریم که بخشدار با همکاری دهیار و اعضای شورا یک کتابخانه در این روستای پر جمعیت ایجاد کنند.

اکبریان خاطرنشان کرد: امید است که تا پایان سال بتوانیم 3 کتابخانه جدید به این 2 کتابخانه اضافه کنیم، با توجه به استقبال خوب مردم سامان از کتاب با جدیت به دنبال ارتقاء کتابخانه‌های شهرستان سامان به 5 کتابخانه هستیم.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *