۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

استقرار نمایندگی حفاظت محیط زیست در شهرستان سامان

نوامبر 17, 2020 در 19:00 توسط

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، از راه‌اندازی و تجهیز دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، شهرام احمدی اظهار داشت: از امروز به طور رسمی نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سامان شروع به کار کرد و مباحث استفاده از مشارکت مردمی در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در سطح این شهرستان و افزایش آموزش‌های زیست محیطی بحث شد.

وی افزود: همچنین نظارت و پایش منابع الاینده زیست محیطی خصوصا در خصوص منابع آب و خاک مورد توجه است چرا که شهرستان سامان، حساسیت بالای زیست محیطی در رابطه با منابع آب با وجود آب زاینده رود از این نقطه را داراست.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: محیط زیست پایش‌های شبانه روزی خواهد داشت و امید است منابع آب شرب حفاظت شود، در بحث حفاظت کیفی و مسائل مربوط به حفاظت خاک، ساماندهی مدیریت پسماند و ساماندهی مربوط به حفاظت از تنوع زیستی گیاهی و جانوری، حفاظت از مناظر بکر طبیعی از جمله اهداف افتتاح رسمی این نمایندگی است‌.

احمدی افزود: بحث محیط زیست، بحث نظارت بر سلامت منابع زیستی و حفاظت از تنوع زیستی است، قطعا سعی بر آن داشته که وظایف نظارتی و وظایفی که سازمان حفاظت محیط زیست بر استان تحفیظ کرده را به شهرستان سامان تحفیظ کنیم و همچنین صدور مجوزهای زیست محیطی، همچنین پایش منابع زیستی در دستور کار است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *