۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تشدید محدودیت‌ها از اول آذر ماه در شهرستان سامان/ نسبت به تخلفات چشم‌پوشی نمی‌شود

نوامبر 17, 2020 در 21:34 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه تشدید و نسبت به برخورد با متخلفان چشم‌پوشی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان در شورای اداری شهرستان سامان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: ۲۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در فضای مجازی که به دور از هرگونه تجمع می‌باشد، برگزار می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌ها مکلف هستند در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: این محدودیت‌ها در این شهرستان با جدیت پیگیری و محدودیت‌های ویژه اصناف نیز با نظارت کامل دستگاه‌های متولی اجرا و در همین راستا ۲ اکیپ نظارتی بر بازار نظارت دارند.

اکبریان ادامه داد: برخورد با متخلفان به صورت جدی انجام و تخلفات به صورت مکتوب ارائه می‌گردد و چشم‌پوشی نسبت به تخلفات انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به مسدودسازی و کنترل مبادی ورودی گفت: ۳ شهرستان استان اصفهان با شهرستان سامان هم مرز هستند که در همین راستا نظارت و کنترل بر مبادی ورودی با دقت انجام خواهد شد و توصیه می‌شود مسافران از حضور در شهرستان سامان خودداری کنند.

فرماندار شهرستان سامان افزود: با توجه به اینکه بیشترین آسیب کرونا را از دورهمی‌ها دیده شده است، بنابراین می‌طلبد مردم از برگزاری مهمانی و دورهمی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تردد پلاک‌های غیربومی در شهرستان سامان ممنوع است، گفت: اطلاع‌رسانی لازم انجام شده بنابراین اگر پلاک غیربومی در شهرستان مشاهده شود مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

اکبریان ادامه داد: برای گروه‌های 3 و 4 محدودیت‌ها در شهرستان وجود دارد و ما این دو هفته اعلام شده که گروه‌های مدنظر حق فعالیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *