۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

پذیرش گردشگر در شهرستان سامان ممنوع است

اکتبر 31, 2020 در 08:56 توسط

فرماندار شهرستان سامان با اعلام ممنوعیت پذیرش گردشگر در خانه‌های مسافر در زمان کنونی شیوع ویروس کرونا، گفت: پذیرش مسافر از سوی خانه‌های مسافر، باغ‌های گردشگری و مهمانسراهای این شهرستان ممنوع است و با واحدهای متخلف به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان در نشست فوق العاده ستاد کرونا شهرستان سامان افزود: خانه‌های ‌مسافر مجوزدار چنانچه از روز امروز (۱۰ آبانماه) به مدت ۲ هفته اقدام به پذیرش مسافر کنند، پلمب می‌شوند و با خانه‌های‌ مسافر بدون مجوز متخلف با هماهنگی دادستان برخورد می‎شود.

وی ادامه داد: رستوران‌ها به جز واحدهای بیرون‌بر و باشگاه‌های رفتینگ نیز تعطیل شده است و به مسافرانی که به شهرستان سامان وارد می‌شوند، هیچ‌گونه خدماتی ارائه داده نمی‌شود.

اکبریان، همراهی و همکاری مردم در اجرای صحیح محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در این ۲ هفته برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اجازه برگزاری مراسم‌های شادی عقد، عروسی و جشن تولد در تالارهای پذیرایی داده‌ نمی‌شود و به مردم توصیه می شود از برگزاری این جشنهای در خانه‌های خود نیز با حضور جمعیت خودداری کنند و از سوی دیگر حضور در آرامستان‌ها با محدودیت روبرو است.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه‌ها و چاپخانه‌ها، عکاسخانه‌ها ممنوع است و واحدهای متخلف از سوی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به مراجع قضایی گزارش می‌شوند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *