۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

آغاز محدودیت‌های 2 هفته ای ناشی از شیوع کرونا در شهرستان سامان

اکتبر 3, 2020 در 16:47 توسط

فرماندار شهرستان سامان از آغاز محدودیت‌های 2 هفته ای ناشی از شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا از روز شنبه 12 مهرماه، شبکه بهداشت و درمان واحدهای صنفی متخلف در شهرستان سامان را بدون چشم‌پوشی پلمب می‌کند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان روز شنبه در نشست فوق العاده ستاد کرونا در این شهرستان تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری، تمامی واحدهای گردشگری، تفریحی، باشگاه‌های رفتینگ، آرامستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی شهرستان سامان همزمان با سراسر استان حداقل به ‌مدت ۲ هفته تعطیل شد.

وی افزود: در این مدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان موظف و مکلف است تا با متخلفان این حوزه برخورد و نسبت به پلمب واحدهای صنفی برهم‌زنندگان نظم و سلامت عمومی اقدام کند.

اکبریان تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان که برابر مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری، شرایط لحاظ دورکاری برای یک سوم از نیروی انسانی خود را دارند، نسبت به این مهم اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: در این مدت از رفت و آمد متکدیان به شهرها و روستاهای شهرستان سامان جلوگیری و در صورت مشاهده این افراد با آنان اقدام قانونی می‌شود.

بر اساس این گزارش، براساس نظر ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری فروشگاه‌ها و تعاونی فرش، پلاسکوفروشی، بازارهای روز و پاساژهای مرکز استان، کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی، مرکز شماره‌گذاری اتومبیل، آموزش دوره‌های پیش از سربازی، نمایشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش حضوری، باشگاه‌های بدن‌سازی، رستوران‌ها، محل بازی‌های رایانه‌ای و گیم‌نت‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و برگزاری مراسم عزاداری در منزل باید حداقل چهار هفته تعطیل شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *