۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان تعطیل شد

سپتامبر 23, 2020 در 14:09 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: فعالیت‌های گردشگری در شهرستان از جمله رفتینگ، خانه مسافرها و باغات گردشگری برای مقابله با ویروس کرونا به مدت یک هفته در این شهرستان تعطیل شد.

کمال اکبریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ برتر، افزود: چنانچه در گزارش بازرسان موردی در این خصوص گزارش شود برابر ضوابط با آن برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی استان و شهرستان سامان در خصوص شیوع ویروس کرونا و افزایش آن در هفته‌های اخیر، محدودیت‌هایی به مدت یک هفته در شهرستان اعمال می‌شود و تداوم آن بستگی به گزارش دانشگاه علوم پزشکی دارد.

فرماندار شهرستان سامان از اعمال محدودیت در آرامستان‌های این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مردم در شهرها و روستاها اجازه ورود به آرامستان‌ها ندارند و شهرداران و دهیاران باید در این خصوص نظارت داشته باشند.

اکبریان خاطرنشان کرد: بازارچه های موقتی نیز در مناطق شهری و روستایی شهرستان است و از مردم تقاضا می‌شود در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهتمام ورزند.

وی همچنین از تشدید نظارت‌ها بر تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهادهای اداری و بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: چنانچه با تخلفاتی در این خصوص روبرو شویم برابر ضوابط با متخلفان برخورد می‎شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *