۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس در شهرستان سامان

سپتامبر 16, 2020 در 16:14 توسط

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین پایگاه اورژانس شهرستان سامان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ برتر، محمد‌ حیدری ظهر امروز در آیین افتتاحیه پایگاه جاده‌ای اورژانس شهرستان سامان گفت: همانطور که قول دادیم پنجاه و دومین پایگاه اورژانس در چهارمحال‌وبختیاری راه‌اندازی شد و با تکمیل پایگاه اورژانس روستای گرمدره با ۷۰ درصد پیشرفت اورژانس پوشش نسبتا کاملی در سطح استان خواهد داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پایگاه‌های کانکسی معمولا پایگاه‌های موقت هستند که با پیگیری‌هایی که مسئولان شهرستان و فرماندار سامان صورت خواهند داد این پایگاه تبدیل به پایگاه دائمی برای ارائه خدمات اورژانس خواهد شد.

وی با‌ تشکر از پیگیری‌هایی که برای ساخت این پایگاه انجام شد، اظهار داشت: امیدواریم خدمات اورژانس را در تمامی سطح استان با سرعت و کیفیت مطلوب به همه مردم استان ارائه دهیم.

در ادامه فریدون رحمانی  ضمن تشکر از فرماندار و شورای شهر برای راه‌اندازی این پایگاه گفت: یکی از نیازهای ضروری این منطقه، ایجاد پایگاه جاده‌ای اورژانس بود که به همت ریاست مرکز فوریت‌های پزشکی شاهد راه‌اندازی آن هستیم .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: موقعیت جغرافیایی این پایگاه دارای اشرافیت کامل به منطقه است و دسترسی مناطقی همانند شوراب و روستاهای حاشیه زاینده‌رود به این پایگاه سهل و آسان است. 

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر کشور شده است، مجبوریم بهترین استفاده را از حداقل امکانات داشته باشیم و طبق ارزیابی‌ها این پایگاه بسیار کاربردی است و باید در فکر دائمی شدن این پایگاه موقت باشیم.

رحمانی تاکید کرد: اگر نتوانیم این پایگاه را به یک پایگاه دائمی تبدیل کنیم، خدمات مفید و موثری نخواهیم داشت و من به عنوان یک شهروند از همه مسئولان و مردم این منطقه خواهشمندم برای ارائه خدمات بهتر اورژانس برای تبدیل این پایگاه به یک پایگاه دائمی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: ایجاد هر پایگاه اورژانس باعث نجات جان صدها نفر خواهد‌ شد زیرا یک دقیقه هم در زمینه فوریت‌های پزشکی بسیار تاثیرگذار و مهم است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *