۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی در شهرکرد و سامان اجرا شود

سپتامبر 15, 2020 در 17:00 توسط

شهردار شهرکرد گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی در بین دو شهر سامان و شهرکرد تهیه و اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ برتر، بهادر عبدالغنی ظهر سه شنبه در حاشیه دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سامان با بیان اینکه تبادل تجارب و علم و شرایط موجود با موضوعیتی که شهرداری‌های سراسر کشور دارند باید یک اتحاد و انسجام بهتری داشته باشد، اظهار داشت: با توجه به شرایط و امکاناتی که شهرهای سامان و شهرکرد دارند می‌توانند در راستای ایجاد تعامل با یکدیگر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهر سامان نگین گردشگری استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود، افزود: این شهر دارای ظرفیت بسیار مطلوبی است و با توجه به فاصله بسیار کمی که در بین این دو شهر وجود دارد، تجارب در موارد مختلفی از جمله پسماند، مجموعه مدیریت شهری، طراحی عرصه‌ها و مبادی ورودی را می‌توان در اختیار یکدیگر قرار داد و با توجه به اهمیت اتحاد بین قومیت‌ها، با نامگذاری میدانی به نام «اتحاد» و ساخت سردیس‌های مفاخر استان بتوانیم در راستای ایجاد اتحاد، انسجام، همدلی و یکپارچگی شهرها کمک کنیم.

شهردار شهرکرد با اشاره به تهیه طرح‌های بالادستی بیان کرد: طرح تفصیلی و طرح جامع در شهر سامان و شهرکرد دارای اهمیت است و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در جهت توانبخشی به شهرداری‌ها کمک کند.

عبدالغنی با اشاره به برگزاری جلسات ماهانه بین دو شهرداری خاطرنشان کرد: ظرفیت و توانمندی‌های شهرداری های شهرکرد و سامان به اشتراک گذاشته شود و در تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری تعاملات لازم انجام، که این موضوع می‌تواند در استان تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهر سامان دارای مفاخر و مشاهیر زیادی است، بیان داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از ظرفیت مشاهیر و مفاخر شهر سامان می‌تواند به عنوان یک ظرفیت استفاده و سردیس آن‌ها ساخته شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *