۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۱۲ طرح در شهرستان سامان افتتاح شد

آگوست 27, 2020 در 19:32 توسط

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سال‌جاری ۱۲ طرح در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ برتر، مجید نظری روز پنجشنبه در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان سامان تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی، استانی، داخلی، تسهیلاتی و شخصی هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۴ نفر در شهرستان سامان فراهم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شهرستان سامان شامل برق‌رسانی، پیاده‌روسازی، آبیاری نوین، پرواربندی گوسفند، پرورش و تکثیر کل و بز وحشی، ساماندهی گلزار شهدا و تولید پودر سوخاری و دارای کاربری‌های زیرساخت، صنعت، کشاورزی، دامپروری و فرهنگی بوده که از سوی پنج دستگاه اجرایی احداث شده است.

وی یادآور شد: به‌مناسبت هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی سه طرح با ۲۳ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در شهرستان سامان آغاز شد.
نظری اظهار داشت: این طرح‌ها شامل بهینه‌سازی فشار متوسط و فشار ضعیف روستای چم‌زین، احداث شبکه برای متقاضیان جدید شهری و روستایی و تکمیل و بهسازی جاده بن به قوچان و دارای کاربری زیرساخت است.

به گزارش سامانِ برتر، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۱۲ طرح با ۵۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۲۴ نفر و کلنگ‌زنی ۳ طرح با ۲۳ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال مختص شهرستان سامان است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *