۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

دو شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان سامان ایجاد می‌شود

آگوست 20, 2020 در 18:37 توسط

فرماندار شهرستان سامان از ایجاد یک شهرک تخصصی صنعتی و یک ناحیه صنعتی در راستای توسعه این شهرستان و استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال خبر داد.

کمال اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ برتر، اظهار داشت: در شهرستان سامان دو شهرک صنعتی 1 و 2 سامان و یک ناحیه صنعتی روستایی در شوراب صغیر داریم که سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مبنی بر این است که تا پایان سال جاری یک شهرک تخصصی صنعتی به شهر سامان اضافه کنیم.

وی افزود: همچنین یک ناحیه صنعتی روستایی دیگر حد فاصل شوراب صغیر تا محمد آباد اضافه می‌کنیم که مکان یابی برای هر دو مورد انجام شده است.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به بازدید معاونین استاندار به همراه تعدادی از مدیران استانی در راستای تسهیل و تسریع این دو شهرک و ناحیه، بیان کرد: مشکلات بحث حرائم از جمله تداخل با معادن مطرح شد و تلاش بر این است تا هرچه زودتر موانع رفع شوند و زمین این دو شهرک تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی استان شود.

اکبریان با اشاره به استفاده از مزایای شهرستان سامان در جهت توسعه استان، خاطرنشان کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده در راستای توسعه این شهرستان و نقشی که شهرک و ناحیه صنعتی در گردش مالی و چرخش اقتصادی استان داشته، امید است این دو شهرک و ناحیه را راه اندازی کرده و از مزایای بی‌نظیر شهرستان سامان در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *