۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۱۵۴ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرستان سامان تخصیص یافت

جولای 12, 2020 در 17:00 توسط

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان سامان خبر داد و گفت: این اعتبارات در ۲۸ فصل بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سامانِ برتر، اردشیر آذر نشست شورای برنامه ریزی شهرستان سامان افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل و اجرای ۱۰۵ طرح عمرانی، تولیدی، زیرساختی و آموزشی در سالجاری تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از رشد خوبی برخوردار بوده است.

آذر، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سامان در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و باغداری، تصریح کرد: شکوفایی این ظرفیت‌ها نقش بسزایی در تحقق توسعه پایدار این شهرستان و استان دارد که تقویت اعتبارات این شهرستان در همین راستا است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: علاوه‌بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، هر یک از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان می‌توانند از ظرفیت اعتبارات ملی، مدیریت بحران و اعتبارات متمرکزی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته می‌شود برای پیشبرد طرح‌های خود بهره‌گیری کنند.

به گزارش سامانِ برتر، سهم چهارمحال و بختیاری از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۹۹، یک هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *