۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

سند جامع توسعه گردشگری شهرستان سامان تصویب شود

ژوئن 21, 2020 در 20:21 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان در حوزه گردشگری، تهیه سند جامع توسعه گردشگری برای بهره‌گیری مطلوب از این ظرفیت یک ضرورت اساسی است، که تدوین آن در شورای اداری شهرستان مطرح و تصویب شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سامانِ برتر، کمال اکبریان روز شنبه در پایان نشست شورای اداری این شهرستان افزود: در این نشست که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بر تسریع در اجرای طرح‌ها و مطالبات مردم تاکید شد.

وی با اشاره به اجرای چندین طرح ورزشی نیمه‌تمام در این شهرستان، تصریح کرد: علاوه‌بر اینکه در خصوص تکمیل هرچه سریع‌تر این طرح‌ها هماهنگی لازم انجام گرفت، برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی احداث ورزشگاه یک هزار و ۵۰۰ هزار نفری در این شهرستان انجام گرفت.

اکبریان خاطر نشان کرد: بررسی طرح‌هایی نظیر ایجاد مجتمع دامداری در روستاهای هوره، شوراب صغیر و شوراب کبیر، ایجاد شهرک گلخانه‌ای در روستای محمدآباد و مرغداری صنعتی در شهرستان از دیگر محورهای شورای اداری شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار سامان، تسریع در آغاز ساخت و ساز نخستین شهرک تخصصی بادام ایران در این شهرستان را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد و گفت: اجرایی شدن پل زیر و روگذر کمربندی سامان، رفع تداخلات پلاک‌های زمین‌های کشاورزی شهرستان تا سه ماه آینده و تسریع در اجرای شبکه فاضلاب روستاهای حاشیه زاینده‌رود از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای اداری شهرستان بود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *