۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

احداث ۲ مدرسه خیرساز در شهرستان سامان آغاز شد

ژوئن 7, 2020 در 01:13 توسط

عملیات اجرایی احداث ۲ مدرسه خیرساز در روستای گرمدره شهرستان سامان روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان و خیران مدرسه‌ساز این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: خیران احداث یک مدرسه سه کلاسه در مساحت ۲۰۰ مترمربع به صورت ۱۰۰ درصد را در روستا عهده‌دار شدند.

وی ادامه داد: طرح دیگر، مدرسه ۶ کلاسه به مساحت ۶۰۰ مترمربع زیربنا است که بخشی از اعتبار مورد نیاز احداث این مدرسه نیز از سوی خیران تامین شده است.

فرماندار شهرستان سامان نیز در این آیین با قدردانی از همراهی و کمک خیران اظهار داشت: شهرستان سامان به واسطه کمک و همراهی خیران به شهرستان شاخص در مشارکت مردمی تبدیل شده است.

کمال اکبریان افزود: در حوزه بهداشت و درمان یکی از بزرگترین طرح‌ها خیری استان در قالب احداث کلینیک فوق‌تخصصی و تخصصی با ۱۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی تصریح کرد: چندین طرح خیرساز در بخش بهداشت و درمان در شهرستان در حال احداث است و در روستاها و شهر سامان تقاضاهای مردمی برای مشارکت در احداث واحدهای بهداشت و درمان وجود دارد.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به تنگناهای دولت در ایجاد طرح‌های جدید، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین راه‌های احداث طرح‌های جدید، مشارکت خیران است که شهرستان سامان در این  حوزه عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است.

به گزارش سامانِ برتر، هم اینک ۳۲۰ خیر مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری فعال هستند که با مشارکت آنها ۳۲۰ مدرسه در استان احداث شده است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *