۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

بنیاد مسکن ۱۵۰ واحد مسکن در شهرستان سامان احداث می‌کند

ژوئن 2, 2020 در 00:58 توسط

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در دو طرح اقدام ملی مسکن و طرح مسکن محرومین بیش از ۱۵۰ واحد مسکن در شهرستان سامان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، سهراب رئیسی در جلسه روند بررسی احداث مسکن محرومین در شهرستان سامان اظهار داشت: از مجموع 2440 واحد مسکن محرومین سهمیه شهرستان سامان 100 واحد است‌.

وی با بیان اینکه در این طرح 40 میلیون تومان تسهیلات و 25 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود، افزود: در شهرستان سامان 4 میلیارد تومان تسهیلات و 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که مجموعا 6.5 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این طرح کمک بسزایی می‌کند تا افراد فاقد مسکن مشکلات و معضلاتشان در حوزه مسکن رفع شود بنابراین می‌طلبد دهیاران و شوراها‌ تلاش کنند تا این طرح به نتیجه برسد‌.

رئیسی با اشاره‌ به ساخت مسکن ارزان‌قیمت با پرداخت تسهیلات کم‌بهره ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن این نهاد آمادگی دارد تا با پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت‌ افراد فاقد مسکن را صاحب خانه کند اما باید دستگاه‌های متولی امر از جمله راه و شهرسازی نیز عنایت ویژه به این موضوع با واگذاری زمین داشته باشند‌.

وی گفت: در راستای احیاء‌ بافت‌های فرسوده نیز آمادگی داریم تا ورود‌ پیدا کنیم و همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی امر داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث مسکن طرح اقدام ملی در شهرستان سامان گفت: جهت احداث 50 واحد مسکن در طرح اقدام ملی تاکنون‌ راه و شهرسازی زمین به این نهاد واگذار کرده است‌.

رئیسی ادامه داد: مجموعاً‌ 100 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سامان ثبت نام کرده‌اند‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *