۱

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

موردی از تب برفکی در شهرستان سامان شناسایی نشد

می 15, 2020 در 10:54 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با توجه به نگرانی‌هایی در خصوص شیوع تب برفکی در برخی مناطق ، با انجام اقدامات پیشگیرانه تاکنون موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و امنیت غذایی زنان و خانواده و ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان سامان افزود: با توجه به تهدیداتی که در خصوص شیوع تب برفکی بر سلامت و امنیت غذایی مردم وجود دارد با اقدامات پیشگیرانه و بازرسی‌های مستمر ، این شهرستان از معدود مناطقی است که تاکنون هیچ مورد مثبتی در آن شناسایی نشده است.

وی در ادامه به نظارت مستمر بر اصناف این شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۲ هزار صنف در شهرستان کد رهگیری گرفته و تحت نظارت مستمر قرار دارند.

اکبریان همچنین از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان در خصوص ویروس کرونا خبر داد و افزود: ۳۷ هزار و ۷۵۵ نفر از جمعیت شهرستان غربالگری شده اند و شرایط تحت کنترل و مدیریت است.

فرماندار شهرستان سامان، کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را موثر دانست و تصریح کرد: این کنترل‌ها سبب شد تا شهرستان در خصوص ورود گردشگر در دوران شیوع کرونا آسیبی نبیند.

اکبریان خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم در محیط‌های مختلف در مقابله با آسیب‌های فضای مجازی در حال انجام است.

به گزارش سامانِ برتر، تب برفکی یک بیماری ویروسی شدید و بسیار واگیر در حیوانات زوج سم است که از نظر اقتصادی، می‌تواند آسیب‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

+

۱ دیدگاه

  1. حسین

    on می 17, 2020 - پاسخ

    ممنون از خبر از خوبتون از سایت خبری ماهم دیدن کنیدhttp://safireaflak.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *