۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

واگذاری طرح نیمه‌تمام هتل ایلبگی سامان به سرمایه‌گذار جدید سپرده می‌شود

می 6, 2020 در 22:50 توسط

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع در احداث طرحهای نیمه تمام سرمایه‌گذاری بخش گردشگری گفت: واگذاری طرح نیمه‌تمام هتل دو ستاره ایلبگی سامان به سرمایه‌گذار جدید سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در نشست رفع مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی این طرح و انصراف سرمایه‌گذار کنونی، پس از سیر مراحل قانونی تکمیل این طرح با سرمایه‌گذار جدید انجام می‌شود.

وی افزود: اهلیت و توان سرمایه‌گذار جدید ویژه این طرح باید از سوی مسوولان مرتبط بررسی و تایید شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تکمیل و بهره‌برداری از هتل ۲ ستاره در محدوده روستای ایلبگی این شهرستان نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مهرداد جوادی تاکید کرد: میزان مجموع سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح ۷۳ میلیارد ریال برآورد و اعلام شده است.

وی یادآور شد: این هتل در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۴۰ مترمربع با ۳۵ اتاق و ۷۰ تخت احداث می‌شود و عملیات اجرایی احداث این طرح از سوی بخش خصوصی تاکنون ۴۸ درصد پیشرف فیزیکی دارد.

جوادی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح، زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر فراهم خواهد شد و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر احداث این هتل درخواست تخصیص و تامین تسهیلات بانکی دارد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *