۰

حوادث / کل اخبار

جست‌وجو برای یافتن راننده سقوط کرده در زاینده‌رود ادامه دارد

آوریل 24, 2020 در 10:48 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: پس از گذشت ۴ روز از سقوط یک خودرو به رودخانه زاینده‌رود و مفقود شدن راننده آن، هنوز فرد حادثه دیده پیدا نشده است و جست و جو برای یافتن او ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان افزود: ساعت یک بامداد روز دوشنبه یک خودروی سواری از پل چلوان شهرستان به رودخانه زاینده‌رود سقوط می‌کند و پس از اطلاع از این حادثه نیروهای امدادی هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و سایر نیروهای امدادی برای یافتن فرد حادثه‌دیده اعزام می‌شوند، اما اثری از راننده نبود.

وی ادامه داد: پس از آن از ظرفیت تیم‌های قایقرانی رفتینگ و تیم‌های تجسس هلال‌احمر نیز استفاده شد و برای جست‌وجوی این مرد غرق شده عملیات گسترده‌ای شکل گرفت، اما هنوز پس از گذشت ۴ روز اثری از وی یافت نشده است.

اکبریان، بالا بودن سطح آب رودخانه را یکی از عوامل سخت‌ شدن پیدا کردن فرد حادثه دیده دانست و اظهار داشت: هم اینک دبی رودخانه زاینده‌رود ۹۰ مترمکعب بر ثانیه است که به واسطه حجم آب‌های پایین‌دست بسیار خروشان شده است و پیدا کردن این فرد را بسیار سخت کرده است.

فرماندار شهرستان سامان خاطر نشان کرد: با فرماندار شهرستان لنجان استان اصفهان نیز هماهنگ شده تا در محدوده سد چم‌آسمان نیز تیم‌های امدادی، جست‌وجوی فرد حادثه دیده را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرد سقوط کرده در رودخانه زاینده رود از روستاییان شهرستان سامان بوده است، افزود: این فرد در محل برگشت به خانه خود دچار این حادثه شده بود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *