۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اعلام وضعیت بحران کرونایی در شهرستان سامان

آوریل 11, 2020 در 01:20 توسط

فرماندار شهرستان سامان از وضعیت بحرانی کروتایی در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست در منزل بمانند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان در نهمین نشست اضطراری ستاد مقابله با بیماری کرونا (کووید 19) گفت: نظر به شرایط به وجود آمده در این شهرستان به ویژه شهر سامان و فوت یک نفر آن هم با وضعیت جسمانی سالم و نداشتن هیچ گونه بیماری زمینه ای قبلی، وضعیت این شهر را بسیار نگران کننده کرده است.

وی افزود: ممکن است این بیماری بصورت پنهان بین مردم باشد و ما ندانیم و در حال حاضر وضعیت شهر سامان به گونه ای است که ما تجربه آن را نداشتیم و بسیار حاد و برای سلامت همشهریان خطرناک است.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: مردم این شهرستان تا پایان هفته بعد به هیج عنوان از منزل خارج نشوید، حتی اگر ضروری باشد.

اکبریان افزود: با شروع فعالیت برخی از صنوف از روز شنبه، ما از کسبه های محترم خواهشمندیم به صورت داوطلبانه یک هفته هم فعالیت خود را تعطیل نمایند.

وی بیان داشت: وضعیت به وجود آمده بایستی تا پایان هفته آینده برای شهر سامان مشخص شود که ما در چه موقعیتی قرار داریم.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه همه اخبار در خصوص بیماری کرونا به اطلاع عموم خواهد رسید، افزود: شرایط به صورتی است که ما به آن اصلا آگاهی نداریم و زمان فقط می تواند مشخص کننده این جو حاکم باشد.

وی افزود: اولویت ما سلامتی مردم است البته با همکاری و بزرگواری خود مردم می باشد که بهترین حالت پیشگیری از شیوع این بیماری فقط ماندن در خانه است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *