۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

۴ منزل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در سامان پلمب شد

مارس 11, 2020 در 12:47 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت:به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ۴ منزل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان افزود: این منازل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در شهرستان سامان در ۲ روز گذشته شناسایی و پلمب شده است.

وی افزود: مالکان این منازل که اقدام به پذیرش مسافر از استان‌های دیگر کرده بودند، برای سیر مراحل قانونی و برخورد جدی با آنان به مراجع ذی‌صلاح قضایی معرفی شدند.

اکبریان تصریح کرد: هم‌اینک تمامی مرکزها و مکان‌های اقامتی، دهکده‌ها، باغ‌های تفریحی، گردشگری و تاریخی شهرستان سامان تعطیل است و حق پذیرش مسافر را ندارند.

وی یادآور شد: همچنین ورودی‌های سامان بسته شده است و هیچ مسافری از روز جمعه ۱۶ اسفند سال‌جاری وارد این شهرستان نمی‌شود و مسافران به خارج از شهرستان بازگشت داده می‌شوند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: مردم این شهرستان همکاری بسیاری مطلوبی با مسوولان در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا دارند.

وی گفت: همچنین برخی بازاریان سامان در اقدامی خودجوش و داوطلبانه با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کرده‌اند.

اکبریان تاکید کرد: در همین راستا ضرورت دارد تا از مردم شهرستان سامان به‌لحاظ همکاری جدی با مسوولان با هدف تلاش برای ریشه‌کنی ویروس کرونا قدردانی شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *