۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

ورودی‌های شهرستان سامان به روی مسافران بسته شد

مارس 7, 2020 در 13:22 توسط

فرماندار شهرستان سامان از بسته شدن ورودی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ مسافری از روز جمعه ۱۶ اسفند حق ورود به شهرستان سامان را ندارد و مسافران به خارج از شهرستان بازگشت داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان به مصوبات نشست فوق‌العاده ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: روز جمعه حجم زیادی از مسافران و گردشگران را به شهرستان سامان وجود داشت که این موضوع نگرانی مردم را به همراه داشت و سبب شد تا ورود هر مسافری به شهرستان ممنوع اعلام شود.

وی ادامه داد: تمامی باغ‌های تفریحی، دهکده‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرستان تعطیل شده است و هیچ‌ یک از مردم شهرستان حق اجاره ویلا و خانه خود به مسافران را ندارند.

اکبریان از استقرار اکیپ‌های کنترل در مبادی ورودی این شهرستان خبر داد و گفت: تنها به خودروهایی که حامل مواد غذایی، دارویی و مایحتاج مردم هستند اجازه ورود به شهرستان داده می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: به افراد متخلفی که خانه‌های خود را به مسافران اجاره می‌دهند، هشدار داده شده است و چنانچه خلاف آن را مرتکب شوند، خانه‌های گردشگری آنها پلمب می‌شود.

اکبریان به مردم توصیه کرد که به جز موارد ضروری از خانه‌های خود خارج نشوند و از این طریق مسئولان را در کنترل و مهار شرایط یاری دهند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *