۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مردم سامان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

فوریه 11, 2020 در 14:00 توسط

فرماندار شهرستان سامان با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت:‌ مردم نقاط شهری و روستایی این شهرستان حماسه‌ساز شدند و برگ زرینی را در تاریخ این خطه از ایران رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سامان افزود: مردم انقلابی شهرستان سامان با حضور پرشور و گسترده‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، به آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان شرق و غربش ثابت کردند که نمی‌توانند با ترور افراد بزرگی مانند شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مردم را از انقلاب اسلامی ایران سرد کنند.

وی افزود: مردم شهرستان سامان در کنار مردم چهارمحال و بختیاری و ایران به میدان آمدند تا بار دیگر به استکبار جهانی ثابت کنند، همچنان پای‌بند ارزش‌های والای جمهوری اسلامی هستند.

اکبریان تصریح کرد: مردم شهرستان سامان با سردادن شعارهای ضداستکباری در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا و همچنین تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری بر آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند سال‌جاری تاکید کردند.

وی یادآور شد: حضور مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف شهرستان سامان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از وحدت، اتحاد، همبستگی و همدلی مردم این شهرستان در کنار مردم چهارمحال و بختیاری و ایران دارد.

به گزارش سامانِ برتر، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری با وجود سردی هوا، با حضور گرمابخش مردم این استان روز سه‌شنبه پرشور تر از سالهای  گذشته با شعار محوری دهه فجر«انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت»برگزار شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *