۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

چهارمحال و بختیاری در رتبه سوم انتصاب مدیران زن قرار دارد

فوریه 5, 2020 در 09:31 توسط

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید در انتصاب مدیران زن، گفت: این استان هم اینک در تعداد انتصاب مدیران زن در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، لیلا محمدیان روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان سامان، توجه نظام جمهوری اسلامی به توانمندی‌های بانوان را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز بانوان جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها و از جمله پست‌های مدیریتی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای به انتصاب مدیران زن توجه شده است و طبق دستورالعمل رییس جمهوری قرار است تا پایان برنامه دولت دوازدهم دستگاه‌های اجرایی ۳۰ درصد کرسی‌های مدیریتی خود را به زنان اختصاص دهند.

محمدیان در ادامه تقویت وحدت وانسجام داخلی را از ضروریات کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر کاستی و یا نقطه ضعفی وجود دارد می‌توان با نقد دلسوزانه درصدد رفع آن برآمد و از تخریب و سیاه‌نمایی که می‌تواند به وحدت و همدلی آسیب برساند خودداری کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح این استان در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: امسال ۲۶۱ طرح با اعتبار ۳۰۷ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدیان همچنین به ظرفیت‌های شهرستان سامان در مسیر توسعه‌یافتگی این استان نیز اشاره کرد و گفت: گردشگری از مهمترین ظرفیت‌های این شهرستان است که با همراهی دولت، مردم و بخش خصوصی می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه شهرستان و استان بهره گرفت.

در چهارمین روز از دهه فجر، ۱۵ طرح در قالب ۶ کاربری و با سرمایه‌گذاری اعتباری افزون بر ۱۰۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال در شهرستان سامان به بهره‌برداری رسید.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و بازدید از شهرها و روستاها و بررسی مشکلات این مناطق از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان سامان بود.

به گزارش ایرنا، هم اینک معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل آموزش پرورش، مدیرکل بهزیستی، مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، بخشدار مرکزی شهرستان فارسان و چندین معاون زن مدیرکل در استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *