۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

تعیین 139 طرح اولویت‌دار در شهرستان سامان

ژانویه 16, 2020 در 01:38 توسط

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و تعیین ۱۳۹ طرح اولویت‌دار شهرستان سامان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها تاکنون ۲۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، علی شهریارپور روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سامان افزود: مجموع اعتباراتی که تاکنون برای طرح‌های این شهرستان اختصاص یافته ۲۳ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جدیدی در شهرستان سامان کلنگ‌زنی نمی‌شود، تصریح کرد: مصوب شد تا دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تکمیل و بهره برداری طرح‌های نیمه‌تمام تمام توان خود را به کار گیرند و تا زمانی که این طرح‌ها به بهره‌برداری نرسیده است طرح جدید تعریف نشود.

شهریارپور، راه ارتباطی پل زمانخان به قراقوش را مهمترین طرح عمرانی شهرستان سامان اعلام کرد و گفت: این طرح به طول ۵۲ کیلومتر هم کاربری گردشگری و هم کاربری ارتباطی دارد و بهره‌برداری از آن در استفاده از ظرفیت‌های منطقه بسیار مهم است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان نیز به شمار می‌رود که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

شهریارپور، کمربندی سامان را از دیگر طرح‌های مهم شهرستان سامان برشمرد و اظهار داشت:  این طرح که از سال‌های گذشته آغاز شده و اما به سبب مشکل تملک اراضی اطراف طرح با چالش‌هایی مواجه شد که این مشکل رفع شده و اداره‌کل راه وشهرسازی باید پیمانکار جدید انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سامان نیز از دیگر طرح‌های مهم شهرستان است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهریارپور با اشاره به جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خیرین در این شهرستان، افزود: این کمک‌های مردمی به اجرای چند طرح از جمله کلینیک تخصصی، ۲ مدرسه و ۲ مرکز بهداشت اختصاص دارد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *