۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

آئین گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سامان

ژانویه 8, 2020 در 19:21 توسط

آئین بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت روز چهارشنبه با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان سامان در مصلای مسجد جامع شهر سامان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، در این آئین اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان سامان در حالی که تصاویری از مالک اشتر زمان در دست داشتند، در غم آسمانی شدن این اسوه شجاعت، غیرت و جوانمردی اشک عزا و ماتم ریختند.

گروه های مختلف مردم سامان در حالی که به شدت از این اقدام تروریستی متاثر شده بودند بر ادامه راه این شهید گرانقدر تاکید کردند. 

امام جمعه شهرستان سامان در این آئین گفت: برگزاری با شکوه آئین های تشییع حاج قاسم سلیمانی در شهرهای بغداد، نجف،کاظمین، اهواز و مشهد اوج تجلی عشق و ارادت مردم ایران زمین و منطقه به بزرگترین خدمتگذار امنیت کشورمان است.

حجت الاسلام علی اصغر عقیلی افزود: انسجام مردم کشورمان از احزاب، اقوام گرفته تا گروه های مختلف مردم و مسئولان در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشانگر وحدت مردم در مقوله آسمانی شدن این سردار رشید اسلام است.

گفتنی است این آئین از ساعت 13:30 روز چهارشنبه با حضور خیل مردم ولایتمدار شهرستان سامان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *