۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

آئین کلنگ زنی کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی شهدای سامان

نوامبر 28, 2019 در 15:26 توسط

عملیات احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیریه شهدای سامان روز پنجشنبه با برآورد اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار در شهر سامان با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: در فاز نخست این طرح ۳ هزار مترمربع زیربنا با هدف ارائه خدمات و عمل‌های پزشکی کم‌تهاجی تخصصی احداث می‌شود.

مجید شیرانی تصریح کرد: تجهیزات و امکاناتی که برای این مرکز پیش‌بینی شده است از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین امکانات کشور است که در کمتر مرکزی می‌توان این امکانات را پیدا کرد.

وی، با ابراز امیدواری نسبت به جذب نیروهای متخصص و مجرب کشور برای حضور در این مرکز درمانی، تصریح کرد: عمل‌های جراحی مربوط به بیماری‌های ریوی، گوارشی، اورولوژی، برداشتن تومور و اعمال قلب کم‌تهاجمی نظیر بالن‌تراپی در این مرکز از سوی این متخصصان مجرب انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ، می تواند جمعیت استان و استان‌های مجاور را پوشش دهد.

شیرانی، با تاکید بر همراهی و کمک مسئولان محلی در توسعه زیرساخت‌های منتهی به این مرکز درمانی، افزود: توسعه جاده دسترسی به این مجتمع درمانی از امور ضروری به شمار می‌رود.

وی، بحث ایجاد خدمات بی‌کیفیت در روستاها را رد کرد و گفت: بر اساس این نظریه تلاش ما بر این است تا مراکزی که در روستاها و مناطق کمتربرخوردار ایجاد می‌کنیم از کیفیت بالا برخوردار باشد.

شیرانی تصریح کرد: این مجتمع درمانی به صورت علمی، کارشناسی و در جهت صلاح و خدمات مردم راه‌اندازی می‌شود./ ایرنا

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *